Deze wil graag gast bloggeres worden

3 comments:

Mike Clark said...

een heel narcistisch vrouwtje!
AF!

Sopassé said...

een 'poetsvrouw' die tot alles in staat is en dr gaten wil laten zien...

AAN!

Anonymous said...

Geachte dames en heren,

graag wil ik jullie bedanken voor het bekijken van mijn videosollicitatie.

Ik heb een paar teleurstellende mededelingen voor jullie:
- helaas studeer ik aan de Hoge School voor Kunsten in Utrecht
- dankzij deze sollicitatie heb ik een baan
- en de gigantische overstroming van krabbels, comments, berichten en liefde van ieder.

Mededeling voor geenstijl.nl: belachelijk dat andere mensen MIJN video, zomaar op jullie site mag dumpen.

Voor de 'slimme' mensen, waarvan ik opmaak dat ik had gesolliciteerd om te 'neuken' of op de wallen wilde staan: hartelijk bedankt, want jullie hebben mij weer up to date gehouden dat 'hoeren' konden solliciteren via een videosollicitatie op 'youtube'.

Hoogachtend,
Jullie Idool

PS het filmpje mag er gewoon opblijven hoor, want het wordt blijkbaar toch gewaardeerd als het 14000x wordt bekeken.