WAT DE FUCK NEDERLAND, WAT DE FUCKKKK???

Ok, dus ik ga heel netjes vannuit hier naar de website van de belastingdienst om m'n kwartaal aangifte te doen. (Waarvan ik natuurlijk zowel unieke wachtwoord als unieke gebruikers naam vergeten ben, wat wil je, heb je maar 4 keer per jaar nodig...).
En wat is het fucking eerste wat ik zie?
Een fucking oerhollandse Jan(tje, kleine etter) Smit look-a-like, met een stel moobs zo eng heb ik ze sinds Fightclub niet meer gezien, in een roze tshirt, waar godverdomme nog PLAYER op staat ook...
Serieus, het moederland never ceases to amaze me. Maar dan wel weer positief om te weten dat onze belasting centen niet verspild worden aan zo iets nutteloos als image, fotografie of styling!

Lieve groeten uit SF, CA waar alles natuurlijk waanzinnig veel beter is, de hele economie op z'n kop staat, major banken falliet gaan, een deel van het land zonder benzine zit en Palin een soccermom blijkt te zijn, klaar voor de grote depressie...

No comments: