Live schilderen van KOM!

KOM mailde me net, ze heeft t weblog nog niet helemaal onder de knie, maar even goed:

ik kan nergens een digitale flyer vinden van die kanker bullshit party, maar hier is iig wat er op staat.

Lab.01

Vrijdag 9 maart,
van 19:00 tot 02:00,
Entree E5,- (tussen 19:00 en 20:00 gratis)
Lokatie BG post cs
www.labland.org

begin van een nieuwe avond in BG. Deze samenwerking tussen verschillende Amsterdamse opleidingen (Conservatorium, Sandberg instituur, AMFI, Academie voor beeldende vorming) is een initiatief van Bruut.

Dus... het belangrijkste is natuurlijk dat ik daar samen met anne ga schilderen :). Of het feest verder tof word kan ik helaas niet garanderen. Haha. Maar als je dit ff op het blog zou kunnen zetten zou dat wel fijn zijn. Als er een paar mensen komen die ik ook ken, word het feest er altijd leuker van :) dankjewel alvast.

aight....kus.



Het feestje is van BRUUUT, hebben ook Artbeat en kersvers georganiseerd. Dus!

1 comment: